בני ברק • פרסום ראשון: 'דגל' מחליפה את הרשימה

    דוד קורצווייל No Comments on בני ברק • פרסום ראשון: 'דגל' מחליפה את הרשימה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסערה העזה שעוברת דגל התרה בכל אתר ואתר לא פוסחת על בני ברק. על הפרק: שדרוג הרשימה. אלא שמאחורי ההכרזה על שדרוג הרשימה מתחולת מלחמת עולם סביב הדחתם של המועמדים והצנחתם של אחרים.

    על פי התכנית שעדיין לא קבלה את אישורם של גדולי ישראל יוחלפו כל הציגי דגל התרה בבני ברק למעט ראש העיר הנוכחי אברהם רובינשטיין שימשיך לשמש בקדנציה הבאה חבר מועצה וסגן ראש העיר.

    גם מקומו של ישראל משה פרידמן, נציג בעלזא היושב על מקום של דגל התורה לא מתערער. וככל הנראה הוא ימשך לשמש חבר מועצה גם בקדנציה הבאה.

    מי שאמור להעביר את כתובתו לבני ברק הוא מנחם שפירא, מנהל המחלקה המונציפאלית של דגל התורה, תושב מודיעין עילית, שישולב ברשימת יהדות התורה בבני ברק ויקבל את תפקיד סגן ראש העיר. עדיין לא ברור מי יקבל את תפקיד מ"מ ראש העיר ואת תיק תכנון ובניה, האם רובינשטיין או שמא שפירא.

    כך או כך חברי המועצה נתן צבי כהן, יעקב וירזבינסקי, שלמה שטרן, יהודה הבר ויהושע גולד מודחים מהרשימה בלי סיבה ברורה. זהות שאר הנציגים שיחליפו אותם עדיין לא פורסמה.

    המהלך החדש גורם אי נוחות בעיר. סיעת קד שהזדהתה בישיבת העירייה האחרונה כחלק מדגל התורה כבר הכינה לעצמה מפלגת מדף שתוגש לפקיד הבחירות ביום שני, אם לא ימולאו בקשותיהם.

    התוכנית הכעיסה מאוד גם את אנשי 'נצח' נאמני הגר"ש אויערבאך הזועמים על כוונות דגל התורה. הם החלו בהחתמת תושבים לצורך הגשת רשימה נפרדת בראשה יעמוד חיים רוחמקין, מנהל ישיבת חכמת שלמה, ממקימי עיתון הפלס ולשעבר בכיר במערכת הכשרות "שארית ישראל".

    האזינו לדיווחו של משה גלסנר בנושא בתכנית המהדורה המרכזית עם אברהם פרסטר



    0 תגובות